Saturday, June 23, 2007

Tanker..

Der er sket mange ting i mit liv i løbet af de sidste to måneder. Mange af jer ved nok, at især den sidste 1½ uges tid har været meget svær for mig - jeg vil ikke komme nærmere ind på, hvad det er her på bloggen. Men i bund og grund er jeg meget ked af det og har meget svært ved at koncentrere mig om min skole - om at skrive opgave. Det går ud over min gruppe, og det er jeg meget ked af. Har konstant dårlig samvittig og stress, fordi jeg ikke kan nå det hele. Suk. Mit humør er i hvert fald ikke på toppen.

Har lige læst de ældste mails jeg har liggende.. Der lå et digt fra en underviser på Handelshøjskolen, som på det tidspunkt var syg af kræft... Here goes:

He that lets
the small things bind him
leaves the great
undone behind him.

Jeg lader det bare stå og tale for sig selv. Det har egentlig ikke så meget med min egen situation at gøre, men synes alligevel, at det skal have en plads på min blog.

1 comment:

Anonymous said...

Held og lykke, Thilden. Du er for sej, så det skal nok gå dig godt i sidste ende! I know this!

Hilsen
Alex Simon Steffensen