Friday, June 29, 2007

Sommerferie

Så har jeg officielt sommerferie. Onsdag afleverede vi vores lettere tvivlsomme opgave, og igår var vi til evaluring af semestret på skolen.

Opgaven.. Ja, med alle de ting der har haft indflydelse på vores gruppe, så er resultatet ok. Det kunne bestemt være bedre, men lige nu vil jeg bare gerne have, at jeg består. Uanset hvad. Men vil da gerne have mere end 6... Men jeg skal bestå for at komme til Australien, så det er det vigtigste.

Idag skal jeg til optiker.. Jeg har haft linser den sidste uge - jeg kan bare ikke rigtig se med dem, så jeg er nødt til at tage dem af hele tiden. Men nu får vi se, hvad hun siger. Tror ikke lige, at de her linser passer til mig.

Lige nu tænker jeg, at jeg burde have arbejdet noget mere i sidste måned, for så ville jeg have nogle flere penge at gøre med i juli. Men om ikke andet må jeg få lidt af mine feriepenge udbetalt.. Eller stjæle lidt fra min budgetkonto. Så mon ikke det går. Skal alligevel bruge meget af tiden på at arbejde...

Men glædelig sommer!

2 comments:

BonusNinja said...

Go' ferie, hest.

Anonymous said...

God help me!!!!! NONONONONONONONNNNOOOOOOOOOOO!!!! I'm becoming Danskified!!!! hahahaha. Det er bare skræmmende.