Monday, August 13, 2007

Oi oi!

Hov for søren. Det er godt nok længe siden, jeg har opdateret min blog. Det er da lidt sørgeligt. Jeg har en plan om, at jeg skal have lavet en ny blog, som skal dokumentere mine forberedelser til at komme til Australien. Egentlig skulle det være en hjemmeside, men det bliver nok en blog i stedet :)

Sommerferien flyver afsted, og jeg synes lige, at den er startet. Det er skønt at kunne gøre, hvad man vil. Uanset (unaset - ftw!) hvad andre siger, så vil jeg altså til hver en tid foretrække at arbejde fremfor at gå i skole. Frihed min bare røv. Seriøst - man har lektier hele tiden, og når man har ferie, skal man alligevel arbejde, for ellers har man ikke råd til bøger. Så jer der går og synes, at det er åh så fedt at være studerende, I må sgu gerne gøre sygeplejeskolen færdig for mig.

3 comments:

Anonymous said...

Yeppers....and you have to wonder how much they paid for that ad! hehehe

alicethomas said...

Thanks a lot for sharing and I have some special things for you. If you are in free time, tank games online will be a perfect choice we recommend to you. With nice graphic style, high-quality interface and smooth animation, this game don’t let you be disappointed for sure.
Beside, you can try free chess games, it is an addictive game which receives much love from players over the world. Now, you can completely play this addicting fun game on your mobile. Have fun!!!!

Trịnh Thúy said...

Thanks a lot for sharing beetalk for iphone the final earth unblocked vtvgo cho win 7 ae jewels 2 island adventure